Rabu, 15 Februari 2012

" Buah titisan lelah "


Bismillah, dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Dan Pengasihani.. yang menciptakan langit dan matahari alam ini.. Ashhadualla Ilaha Illa Allah, Wa Muhammad Rasulullah..

Alhamdulillah,

Hari ni result sem 5 da kuar, syukur kat Allah result yang dapat makin meningkat lagi.. thank ma yang mendoakan tiap saat dan hari, "Seorang alim besar, Syeikh Sya`roni Ahmadi Al-Qudsy berkata:
"Doa ibu adalah seperti jelmaan malaikat, bahkan ibu adalah seperti jelmaan malaikat yang nampak. Ertinya, hati-hatilah dengan doa ibumu kerana doanya begitu cepat dikabulkan oleh Allah subhanahu wa ta`ala." Para ibu sekalian, berdoalah sentiasa akan kebaikan anak-anak anda di dunia dan akhirat ".
Terima kasih buat sahabat-sahabat yang banyak membantu dalam study group, yang share nota print sume.. moga kalian mendapat result dan BARAKATILLAH alai'k fi dunya wa akhirat. Tak dilupakan pada lecture-lecture, guru atau MURABBI yang tidak lokek Ilmunya, moga ILMU yang diwarisi ini akan menyampaikan amal pada kalian. Sungguh..   hanya Allah yang mampu menganjarkan semuanya, moga Dirahnmati dan diredhai Allah swt para TABLIGH( Il'm), "Sampaikanlah walau satu ayat": hadit "dan diharapkan segalanya para murabbi meredhai ana dan sahabat dengan segala ilmu dan pencerahan yang diberikan. Allahu Akbar.. Sesungguhnya Allah itu Maha Besar, Maha Mengetahui.

Apa yang penting dapat ISInya, moga dapat dijadikan benih yang mampu membuahkan amal, Insya-Allah, Hamba yang fakir mohon hidayah dan taufiq dari Allah swt, moga hidup bererti dengan Ilmu dan Amal.
~Hadiah Buat Ma~(Al-Fatihah Buat Abah)

2 ulasan:

  1. Tahniah Azhar meningkat.
    tingkatkan lagi untuk sem depan plak..
    good luck.:[]

    BalasPadam
  2. Aminn Ya Rabb..... InsyaAllah Bahrain, semoga anta pun dapat result yang mumtaz jugak tuk sem depan.. "semakin kita dapat Ilmu semakin dahaga".

    BalasPadam