Rabu, 8 Jun 2011

Program ITQAN " 15 Tips Fasilitator Cemerlang "

assalamualaikum.. ..bersyukur kehadrat Ilahi diatas segala limpah Rahmat dan kurnian-NYA yang tidak mampu dihitung pada insan ini.

Alhamdulillah, pagi tadi ana bersama adik-adik ana hadir di satu program yang dianjur oleh Itqan training and consultant di Cabang 4 Binjai, 8jun2011. walaupun sampai lambat tapi Alhamdulillah pihak Itqan sanggup tunggu, syukran jazilan pada semua yang terlibat pagi tadi lah ana ucapkan.. program tadi sungguh menarik bagi ana dengan beberapa selingan video yang ana kira iklan 5minit :) para sahabat baru yang ana dapat hari ini semoga antum semua dan ana dapat lagi join program seumpama ini dimasa hadapan dan ukhuwwah yang Allah S.A.W. jalinkan dan pautkan pada hati-hati kita moga berterusan walaupun hanya 3jam kita bertaaruf sesama tadi, bergelak disepanjang program dan enjoy bersama dengan perkongsian oleh a.kamal dan jurukamera kita a.anuar, ana harap ayah hen, ams, ayu dan nurul dapat sedikit sebanyak manfaat daripada program 15 tip fasilitator cemerlang dan sama-samalah kita improve kan diri kita bersama.

antara 15 tip fasilitator cemerlang ialah:

1-ucapan pengenalan.
2-senyum.
3-kemahiran menegur.
4-selalu bersetuju.
5-jangan suka berdebat.
6-ucap happy birthday.
7-pakaian yan sesuai.
8-"mengurat bakal mertua".
9-jangan potong percakapan.
10-hargai kepandaian orang lain.
11-jauh syok sendiri.
12-ucap terima kasih.
13.jangan takut salah.
14-muzik paling merdu.
15-fahami bahasa badan.

semoga perkongsian 15 tip fasilitator cemerlang ini dapat dimaafaatkan bersama, satu yang kita tahu, 10 lagi kita mungkin tak tahu, sama-samalah memanfaatkan setiap ilmu, idea dan perkongsian agar ia lebih bermakna dengan amal.
buat sahabat-sahabat ana.. ukhuwwah fillah, semoga kita berjumpa lagi...... syok study best :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan